Alla inlägg under november 2009

Av Riley - 15 november 2009 20:32

Jag känner mig dum. Jag har inte bloggat på evigheter. Och... och... men... ja. Det här veckoslutet har varit super speciellt. Jag har varit på utflyckt med min bror och en massa kompisar och efter utflyckten så gick jag till min kompis som bor i Helsingfors. Vi hade det jätte roligt. Vi spelade mycket med nintendo Wiin. Wii fit och Wii sports. Tennis och golf var mina favoriter. Och boxning! Vi tog fler matcher mot varandra och jag vann varje gång. Hon värkar ha lite dålig kondition... I armarna. Vi slängde och flaxade jätte mycket. När hon var helt slut så var jag inte ens svettig. Golfen var rolig. Jag klarade av alla banorna medan hon inte ens klarade av hälften av dem... Men ja... Wii fit var jätte bra det också. Jag tränade jätte mycket olika slags yoga och balans spel. Det var jätte bra. Jag förstår inte hur den kan påstå att hon hade jätte bra balans fast hon inte har det... Men jag kollade inte så noga. Det är mycket vanligt för mig det. Så man ska inte alls bli fundersam om saker som jag babblar om. Men måste gå och göra mig iordning för lägg dags.

Arkiv

Fråga mig

0 besvarade frågor

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Kategorier

Länkar

RSS

Presentation

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Gästboken = )


Ovido - Quiz & Flashcards