Direktlänk till inlägg 6 januari 2010

Så trött...

Av Riley - 6 januari 2010 17:45

Jag är trött på det liv jag lever... Finns det någon plats på världen där man kan få vara sig själv? Nä, jag tror inte det. Inte här var jag bor i alla fall. Här kan man inte vara sig själv... Fast man skulle försöka... Alla skulle mobba en om man skulle vara sig själv... Jaha... Ingenting speciellt har jag gjort... Förutom att jag var igår och köpa kläder. Tyvärr så kan jag inte ta bild. Kameran är sönder. Jag vet att detta inlägg kommer att bli kort. Orkar inte skriva idag så mycket. Orkar inte ens skriva i min dagbok... Jaha... Så där var det.... Men mamma behöver som vanligt hjälp med någonting. Jag är ledsen att det inte blev mer än såhär...

Triddi!

//Riley

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Riley - 14 april 2010 20:06

Jaha... Här är man igen... Tänkte nämna lite vad jag sysslar med i skolan idag. Tänkte tala mest och Textilslöjden. Håller på att göra ett crazy förkläde till mig själv. Det skall bli orange med svarta klumelurer på. Vad var det för klassikt finska/s...

Av Riley - 13 april 2010 15:33

Japp, jag har varit sjuk ett tag och har därför inte riktigt bloggat. Men jag kommer vara frisk till imorgon. Då bloggar jag mer effektift än vad jag har gjort. Blä! Mina fingrar tycker inte om idéen att skriva så mycket men de får nog endast komma ö...

Av Riley - 3 april 2010 22:57

Japp. Nu har man spelat hela dagen rymmarna och bluff med familjen. Jag borde slita mig från datan och läsa på den livstråkiga boken som jag håller på att läsa. Så att jag skulle hinna få den färsigt läst till måndagen. Och en annan bok påbörjad. Vil...

Av Riley - 2 april 2010 09:42

April har kommit med solsken hem till mig nu! Det värsta är att snön smälter desto snabbare och allting kommer vara ett vattenparadis efter det här. Så jag kanske kan paddla till skolan? Vem vet. Speciellt har det inte varit hittills. Förutom att jag...

Av Riley - 29 mars 2010 19:58

Ja, man blir så förbannad på datorn. Här hade man skrivit ett ordentligt och långt inlägg och så får den något fel och stänger av sig. När man satt på den igen på var allting borta. Men i allafall. Jag skall försöka skriva det någorlunda lika långt i...

Arkiv

Fråga mig

0 besvarade frågor

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Kategorier

Länkar

RSS

Presentation

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Gästboken = )


Ovido - Quiz & Flashcards