Alla inlägg den 9 januari 2010

Av Riley - 9 januari 2010 20:50

Mitt liv värkar bara gå sämre och sämre... Inte för att jag vet varför men jag har förståt att jag har fått problem inom kärleken.

Jag lixom gillar en kille på min klass. GG som jag kallar honom. Igår så började jag känna mig på något sätt iaktagen i klassrummet, men när jag skulle se vem tittade på mig så var det ingen som kollade på mig. Kan det har varit han? Fast han sitter framför mig i klassrummet? Sedan också när vi hade slutat sista lektionen. Skrinning. Så skulle jag föra en sak och när jag skulle föra dem så lixom så kände jag mig iaktagen igen och GG kollade rakt på mig. Lixom jag vet att jag rodnade när jag märkte det men försökte strunta i det. Sedan också när jag hade satt mina vanliga skor på mig igen (Istället för skridskorna) och var på väg upp till klassrummet. Så mina skor är lite hala mot is (bottnet) och jag höll hela tiden på att falla. Så Olle sa till GG (han hade bytt om straks efter mig lixom gick bakom mig) att jag skrinner med klackskor (mina vinterskor har klack alla i klassen babblar så mycket om det) och han lixom bara sa: Coolt, siistit! (Siistit betyder ungefär coolt någonting sådant) Jag fick otroligt brottom att fara. Tål inte hans närhet. Vet ni? Ögonkontakt eller bara 10 centtimeter från honom. Så när jag skulle gå ut genom bakdörren (vi har tre olika utgångar som man kan andvända) så när jag skulle gå ut så kom han, vår lärare och en annan kille från min klass in. När GG gick förbi mig så fick jag samma känsla igen. Inte undra på eftersom han gick ungefär 3,5 centtimeter från mig. Det tålde jag inte. Jag vet at jag rodnade så otroligt mycket och när han hade gått så sprang jag därifrån utan att vänta på min kompis som jag skulle gå hem med. Vad ska jag ta mig till? Jag vill vara i hans närhet men tål inte hans närhet? Vad ska jag på riktigt göra? Allt detta förvirrar mig... Det känns som om jag hela tiden skulle vara iakttagen men ändå inte. Jag sitter här samtidigt och läser på Harry Potter och de vises sten. Den är jätte bra! Komemr nog att läsa ut den innan imorgon. Har redan läst över halva! Men måste logga nu eftersom någon som vanligt har ärende!
Triddi!
//Riley

Arkiv

Fråga mig

0 besvarade frågor

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Kategorier

Länkar

RSS

Presentation

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Gästboken = )


Ovido - Quiz & Flashcards