Direktlänk till inlägg 11 januari 2010

Rollspel

Av Riley - 11 januari 2010 21:05

Jahapp. Vet inte om det är ett så intressant ämne men jag älskar att rolla. Skulle inte klara mig utan det i över en vecka. Och som vanligt så upptäckte jag en ny fantasktisk värld! Eller "värld" och "värld". Men underbart är det i alla fall ändå. När min dag håller på att bli sämre sätter jag bara på datan och börjar rolla. Då blir min dag bra igen. Men det som irriterar mig emellan åt är att man inte får svaren snabbt. Jag hamnade en gång vänta över en timme på svar. Nu i alla fall får jag inga svar. Sitter och lyssnar på sångn "Fly on the wings of love". Den är så gudomlig! Det är svårt att gör fler saker på en gång men det går att göra. Det har jag bevisat. Okej, kanske inte riktigt på rak hand men jag tror att jag inte hinner blogga längre idag. Jag lovar att det blir längre imorgon!

Triddi!

//Riley 

 
 
Ingen bild

Helena

1 februari 2010 20:43

Jag gillar ochså att rola!!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Riley - 14 april 2010 20:06

Jaha... Här är man igen... Tänkte nämna lite vad jag sysslar med i skolan idag. Tänkte tala mest och Textilslöjden. Håller på att göra ett crazy förkläde till mig själv. Det skall bli orange med svarta klumelurer på. Vad var det för klassikt finska/s...

Av Riley - 13 april 2010 15:33

Japp, jag har varit sjuk ett tag och har därför inte riktigt bloggat. Men jag kommer vara frisk till imorgon. Då bloggar jag mer effektift än vad jag har gjort. Blä! Mina fingrar tycker inte om idéen att skriva så mycket men de får nog endast komma ö...

Av Riley - 3 april 2010 22:57

Japp. Nu har man spelat hela dagen rymmarna och bluff med familjen. Jag borde slita mig från datan och läsa på den livstråkiga boken som jag håller på att läsa. Så att jag skulle hinna få den färsigt läst till måndagen. Och en annan bok påbörjad. Vil...

Av Riley - 2 april 2010 09:42

April har kommit med solsken hem till mig nu! Det värsta är att snön smälter desto snabbare och allting kommer vara ett vattenparadis efter det här. Så jag kanske kan paddla till skolan? Vem vet. Speciellt har det inte varit hittills. Förutom att jag...

Av Riley - 29 mars 2010 19:58

Ja, man blir så förbannad på datorn. Här hade man skrivit ett ordentligt och långt inlägg och så får den något fel och stänger av sig. När man satt på den igen på var allting borta. Men i allafall. Jag skall försöka skriva det någorlunda lika långt i...

Arkiv

Fråga mig

0 besvarade frågor

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Kategorier

Länkar

RSS

Presentation

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Gästboken = )


Ovido - Quiz & Flashcards