Direktlänk till inlägg 10 januari 2010

Oh Shit!

Av Riley - 10 januari 2010 18:15

Jag vet verkligen inte varför jag valde denna rubrik men Ho care? Inte jag i alla fall. Men, men... Mitt liv känn som om det skulle fara bara neråt och neråt. Och till slut så skulle mitt liv bli inlåst i en kista. Och då betyder det att jag är död. Varför känns det så? Jag har inte precis gjort någonting speciellt. Varit hemma. Och bakat muffins!   Dom var goda! Njam! Min bror åt nästan upp alla. Vilket var bra. Eftersom han älskar allt som är sött. Ja, han är en sockerslukare. Jag vet att jag har underligt ordval ibland. Som jag kanske har nu.   Nu känner jag mig ungefär som en bov. Jag vet inte varför. Det lixom bara är så... Anse mig som galen eller vad ni vill. Jag bryr inte. Jag älskar min blogg och mig själv. Därför har jag inte ännu tagit livet av mig. Jag håller på att läsa Harry Potter och Hemligheternas kammare. As bra om du frågar mig. Min favorit sång för tillfället är Lady Gaga - Bad Romance. När jag hör den så känner jag igen alla mina problem och så kan jag försöka återställa dem. Vilket det inte ofta går att göra. En sak som jag inte har nämt för någon. Varje kväll innan jag somnar så ligger jag och låter tårarna rinna.   Lixom dagens problem rinner bort. Så ska det vara eller borde vara. Men det är alltid så att gårdagens problem finns alltid kvar. Varför vet jag ej. Jag känner mig som ett smiley freak. Skulle gärna skriva mer men har inte tid mera.

  Triddi!  

//Riley


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Riley - 14 april 2010 20:06

Jaha... Här är man igen... Tänkte nämna lite vad jag sysslar med i skolan idag. Tänkte tala mest och Textilslöjden. Håller på att göra ett crazy förkläde till mig själv. Det skall bli orange med svarta klumelurer på. Vad var det för klassikt finska/s...

Av Riley - 13 april 2010 15:33

Japp, jag har varit sjuk ett tag och har därför inte riktigt bloggat. Men jag kommer vara frisk till imorgon. Då bloggar jag mer effektift än vad jag har gjort. Blä! Mina fingrar tycker inte om idéen att skriva så mycket men de får nog endast komma ö...

Av Riley - 3 april 2010 22:57

Japp. Nu har man spelat hela dagen rymmarna och bluff med familjen. Jag borde slita mig från datan och läsa på den livstråkiga boken som jag håller på att läsa. Så att jag skulle hinna få den färsigt läst till måndagen. Och en annan bok påbörjad. Vil...

Av Riley - 2 april 2010 09:42

April har kommit med solsken hem till mig nu! Det värsta är att snön smälter desto snabbare och allting kommer vara ett vattenparadis efter det här. Så jag kanske kan paddla till skolan? Vem vet. Speciellt har det inte varit hittills. Förutom att jag...

Av Riley - 29 mars 2010 19:58

Ja, man blir så förbannad på datorn. Här hade man skrivit ett ordentligt och långt inlägg och så får den något fel och stänger av sig. När man satt på den igen på var allting borta. Men i allafall. Jag skall försöka skriva det någorlunda lika långt i...

Arkiv

Fråga mig

0 besvarade frågor

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Kategorier

Länkar

RSS

Presentation

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Gästboken = )


Ovido - Quiz & Flashcards