Direktlänk till inlägg 1 februari 2010

Tjadapp!

Av Riley - 1 februari 2010 20:17

Jahapp! Jag har inte bloggat på länge men vad gör det. Haft fullt upp med skolan. Och idag så meddelar jag alla som läser i min blogg att jag kanske börjar skriva en till tre gånger i veckan. Alltså det netyder att den inte blir uppdaterad varje dag utan det varierar. Endag kan jag skriva på tisdag och en annan vecka så skriver jag på onsdag. Det kommer helt att bero på. Men jag mår toppen annars. Fick en ny plånbok idag! Älskar den! Den är beige blandat med guld. Den är super duper fin! Tyvärr så får jag ingen bild.    Men jag ska lägga in bild på den så fort som möjligt. Jaghåller på att spara pengar till en europa resa som jag kanske ska göra om tre eller fyra år. Men jag måste spara så att jag har. Och om resan inte blir av så kan jag sätta in pengarna på banken. Eller shoppa med dem. När jag sitter på mitt rum och tänker på mitt liv så känner jag på mig att det inte är allting okej. Mitt liv värkar upp och ner. Men jag vet också att varje gång jag ser honom eller våra blickar möts så hoppar mitt hjärta över ett slag.   Kalla mig underlig men så är det. Det kan väll vara normalt för vem som helst men ändå så känns det speciellt. Samma visa varje dag. Skolan, se honom, hem, läxorna, mellanmål, ut med hundarna och sedan datan. Min tid med datan blir mindre och mindre. Vilket inte alls är bra. Jag borde någon dag gå och ta min mamma i rockärmen och framkalla över sjuhundra bilder. Har verit efektiv med fotograferingen. Det vet jag. Sedan får jag gå igenom dem och välja ut var det väll fyrtio bilder och lägga in i ett album. Fyrtio av sjuhundra!   Tänk jag kommer att ha ett ganska jobbigt jobb sedan. Då kommer jag väll ha jätte lite tid vid datan. Men när jag sedan får det undangjort så har jag mer tid med datan igen. Jag vet dessutom att jag har skrivit mycket men ni får ha tålamod med att läsa allt. För mycket tankar i huvudet igen. Jag har dessutom fått mitt liv at gå bättre. Mycket bättre. Hoppas bara att mina kärleks affärer också kommer börja gå bättre.

Triddi!

// Riley

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Riley - 14 april 2010 20:06

Jaha... Här är man igen... Tänkte nämna lite vad jag sysslar med i skolan idag. Tänkte tala mest och Textilslöjden. Håller på att göra ett crazy förkläde till mig själv. Det skall bli orange med svarta klumelurer på. Vad var det för klassikt finska/s...

Av Riley - 13 april 2010 15:33

Japp, jag har varit sjuk ett tag och har därför inte riktigt bloggat. Men jag kommer vara frisk till imorgon. Då bloggar jag mer effektift än vad jag har gjort. Blä! Mina fingrar tycker inte om idéen att skriva så mycket men de får nog endast komma ö...

Av Riley - 3 april 2010 22:57

Japp. Nu har man spelat hela dagen rymmarna och bluff med familjen. Jag borde slita mig från datan och läsa på den livstråkiga boken som jag håller på att läsa. Så att jag skulle hinna få den färsigt läst till måndagen. Och en annan bok påbörjad. Vil...

Av Riley - 2 april 2010 09:42

April har kommit med solsken hem till mig nu! Det värsta är att snön smälter desto snabbare och allting kommer vara ett vattenparadis efter det här. Så jag kanske kan paddla till skolan? Vem vet. Speciellt har det inte varit hittills. Förutom att jag...

Av Riley - 29 mars 2010 19:58

Ja, man blir så förbannad på datorn. Här hade man skrivit ett ordentligt och långt inlägg och så får den något fel och stänger av sig. När man satt på den igen på var allting borta. Men i allafall. Jag skall försöka skriva det någorlunda lika långt i...

Arkiv

Fråga mig

0 besvarade frågor

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Kategorier

Länkar

RSS

Presentation

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Gästboken = )


Ovido - Quiz & Flashcards