Alla inlägg den 12 september 2009

Av Riley - 12 september 2009 17:58

Idag var det min mosters begravning. Den börja klockan 11.00 men vi var där redan en halv timme i förväg. Jag var där med min mamma, pappa, syster, bror, mormor, morbror och min systers pojkvän. Prästen tala något om att vi har samlats här idag för att ta farväl av Doris Linnea Ingeborg Svärd. Jag hörde inte allt vad prästen sa. När vi var färdiga i kappelet gick vi med Urnan till gravplatsen. Urnan sattes ner och så satte alla sina blommor. Min mamma höll på att skämma ut mig när hon grät så häftigt... Jag, min syster och bror satte varsin mörkröd ros. Efter det så gick vi en omväg och såg på min mammas mormors och morfars grav. Sedan var vi på en minnesstund i furunes. Jag har börjat skriva en sång för att komma ihåg min moster.


I Remember You.... 


1. I look upp to the sky...

I see your eyes shining bright...

I can see you there somewhere....

Sometimes....


Refreng: 


I know that you remember me...

So if you hear my voise....

If you hear my voise...

So answer me...

Answer me....

Arkiv

Fråga mig

0 besvarade frågor

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2009 >>>

Kategorier

Länkar

RSS

Presentation

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Gästboken = )


Ovido - Quiz & Flashcards