Alla inlägg den 13 december 2009

Av Riley - 13 december 2009 20:20

Alla vet att jag inte har bloggat så mycket. Det beror på julstressen. Jag har på den senaste tiden julstädat, planerat inför julen och funderat på vad alla släktingar vill ha i julklapp.

Just nu så har jag tänk ut alla julklapparna så här:


 Mamma: Någonting som jag kommer att hitta imorgon

Pappa: En enkel salmiaklakrits påse

Brorsan: Coca Cola eller Fanta flaskor

Syrran: Doftljus


Det var det jag har kommit på. Min mamma är alltid ett problem. Hon säger alltid: "Det är alltid tanken som räknas." Det får mig att börja undra. Nu förstår jag varför jag inte gråter så ofta. Det är för att jag sparar tårarna till mitt och min brors alla bråk. Jag sitter vid köksbordet och min bror och jag har just haft ett av våra bråk. Och min mamma orkar inte höra på oss. Det är det att en nära släkting har cancer och kan dö under operationen. Jag gråter som jag aldrig har gjort förut. Men allting är bra nu. Han sitter på sitt rum och tjurar och jag sitter i köket och snyftar. Min äldsta hund Blazie sitter här bredvid mig och försöker trösta mig. Jag har inte så mycket mer att berätta. Förutom att på fredagen så börjar jullovet!

Triddi!


// Riley 

Arkiv

Fråga mig

0 besvarade frågor

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2009 >>>

Kategorier

Länkar

RSS

Presentation

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Gästboken = )


Ovido - Quiz & Flashcards