Alla inlägg den 2 april 2010

Av Riley - 2 april 2010 09:42

April har kommit med solsken hem till mig nu! Det värsta är att snön smälter desto snabbare och allting kommer vara ett vattenparadis efter det här. Så jag kanske kan paddla till skolan? Vem vet. Speciellt har det inte varit hittills. Förutom att jag vet att jag måste göra framsteg i mitt liv under April månad. Viktiga saker det är. Men en sak är jag säker på. Jag väntar tills hösten. Mer än mycket. Förresten så är det påsklov! Ett underbart men kort påsklov. Igår lurade jag alla i min familj och en kompis till mig. Ganska roligt var det. Dessutom blev jag aldrig lurad igår. I´m a happy angel. Okej, inte riktig ängel. Men nästan. Läxor över påsklovet är inte riktigt schyst av lärarna att ge. Så får sitta och plugga istället för att göra något vettigt. Som att städa till exempel. Elle bädda sängen. Men nej. Istället får man sitta och plugga historia. Ibland undrar jag om lärarna kommer från ett mentalsjukhus eller inte. Jag är fortarande trött trotts att jag sov nio timmer inatt. Kanske ändå tar och sover ett tag till. Det skulle vara en perfekt idé men jag avstår från det ändå. Jaha... Städningen kallar. Kanske går i duschen före det. Men det betyder i allafall att jag måste logga.

 It´s like a drug to me...
 //Riley

Tidigare månad - Senare månad

Arkiv

Fråga mig

0 besvarade frågor

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2010
>>>

Kategorier

Länkar

RSS

Presentation

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Gästboken = )


Ovido - Quiz & Flashcards