Alla inlägg den 13 april 2010

Av Riley - 13 april 2010 15:33

Japp, jag har varit sjuk ett tag och har därför inte riktigt bloggat. Men jag kommer vara frisk till imorgon. Då bloggar jag mer effektift än vad jag har gjort. Blä! Mina fingrar tycker inte om idéen att skriva så mycket men de får nog endast komma överrens om den idéen. Jag är så glad att jag är frisk igen att jag slår kullerbyttor längs väggarna. Nästan i varje fall. Om två veckor kommer jag få en ny data. Då kan jag ladda upp foton och lägga in här på bloggen. ^^ Bara jag kommer på hur det fungerar. Hehe.. Lite efter med tekniken har man blivit med åren. Får ta och dra igen försprånget tekniken fick medan jag inte var närvarande vid datan. Jag gissar det. Ibland försöker jag mig på det som är omöjligt. Som att försöka smyga ut ur huset när man är sjuk och nyser hela tiden typ. Jag undrar hur många människor i världen gillar numret 22? Iallafall två stycken. Jag gillar det inte. Men jag kan inte blogga mer idag. Bloggar imorgon igen.

 It´s like a drug to me...
 //Riley

Tidigare månad - Senare månad

Arkiv

Fråga mig

0 besvarade frågor

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2010
>>>

Kategorier

Länkar

RSS

Presentation

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Gästboken = )


Ovido - Quiz & Flashcards