Alla inlägg den 3 april 2010

Av Riley - 3 april 2010 22:57

Japp. Nu har man spelat hela dagen rymmarna och bluff med familjen. Jag borde slita mig från datan och läsa på den livstråkiga boken som jag håller på att läsa. Så att jag skulle hinna få den färsigt läst till måndagen. Och en annan bok påbörjad. Vilket skulle vara bättre än bra. Nästa vecka kommer det som jag väntat på i evigheter. Twilight och New Moon in genom dörren. Jag får hem dem i påstlådan! Inte så mycket att skryta om, men jag har väntat på det länge. Endel förstår inte min lycka till böckerna medan andra förstår det. Min ögonlock känns tung och jag gäspar rätt så mycket. Men jag skall vara vaken tills jag har läst boken. Det lovar jag. Klockan är 23.03 och jag tänker läsa tills jag hr slut boken. Det kan vara ungefär tills två på natten. Jätte roligt. Och klockan 13.00 imorgon skall jag på träningar. Men vänta nu lite.... Skall jag sedan inte också klockan 16.00 på träningar. Jag får fråga mamma om det senare. Jag har varit lite duktig idag. Har ritat Harry Potter på ungefär två eller tre timmar och den blev väldigt lik. Kollade in en bra bild och ritade sedan ur minnet. Glasögonen sitter på plats på Harry Potter teckningen men inte ögonen. Jag får inte dem in ritade dit utan att förstöra hela teckningen. Så han får vara utan ögon då. Nu är klockan 23.11 Jag skriver långsamt jag vet. Det beror på att jag läser och skriver samtidigt. Vilket inte ger bra resultat på det hela. Men, men... Jag borde kanske gå och sova. Eller rättare sagt. Låtsas sova och läsa i boken istället. Imorgon så ska jag minsann sitta fast klistrad vid boken. Då kommer jag läsa fort. Men jag måste logga ut nu. I´m so sorry. Jag lovar att skriva imorgon igen.

 It´s like a drug to me...
 //Riley

Tidigare månad - Senare månad

Arkiv

Fråga mig

0 besvarade frågor

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2010
>>>

Kategorier

Länkar

RSS

Presentation

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Gästboken = )


Ovido - Quiz & Flashcards