Alla inlägg den 14 april 2010

Av Riley - 14 april 2010 20:06

Jaha... Här är man igen... Tänkte nämna lite vad jag sysslar med i skolan idag. Tänkte tala mest och Textilslöjden. Håller på att göra ett crazy förkläde till mig själv. Det skall bli orange med svarta klumelurer på. Vad var det för klassikt finska/svenska ord? o_O  Men i varjefall. Nackbandet ska också ha klumelurer på sig. Jag vet inte omdet lyckas men jag hoppas. Och banden man kryter kring midjan. Orange förkläde i ett ljusblått kök. x''D Det måste väl bli lite crazy. Annars har man inte gjort någonting idag. Försökt att inte snora ner skolmaterialet. Räknas det? Mabye.. Mabye not.. Idag fick jag höra någonting tokigt. JAg har vikare hela veckan och när de hade högläsning. Jag var sjuk då. Detta hände:

Vikaren: "Så var det Riley's tur att läsa."

Jag: "....." 
Vikaren: "Tack Riley"

Jag hade inte sagt någonting eftersom jag inte var i skolan då. Liksom... Är han galen? Han är iallafall dålig att undervisa matematik i. Mina fingrar säger upp kontraktet igen. Måste sluta skriva nu...

 It´s like a drug to me...
 //Riley

Tidigare månad - Senare månad

Arkiv

Fråga mig

0 besvarade frågor

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2010
>>>

Kategorier

Länkar

RSS

Presentation

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Gästboken = )


Ovido - Quiz & Flashcards