Direktlänk till inlägg 25 december 2009

Som vanligt...

Av Riley - 25 december 2009 18:32

Som vanligt så har jag inte blogga på länge! Jag har varit så dum när jag inte har hunnit. Men snälla, förlåt mig för det! Jag sitter för tillfället på mitt rum och lyssnar på Tokio Hotels skiva Humanoid. Och så samtidigt så läser jag en tidning och förstås bloggar jag. Igår så var det julafton! ;  ) Jag älskar julen! Min morbror och hans flickvän var hos oss på julafton. Detsamma min syster och hennes pojkvän. Och min mormor och familjen. Allt var lugnt. På dagen så tittade min kusin in hos oss och önskade oss en trevlig jul. Efter en stund så kom min mammas kusin in genom dörren och önskade oss en trevlig jul. Det var lite irriterande. Men, men... När de hade farit så kom min morbror och hans flickvän. Om jag får säga en sak om hans flickvän utan att någon säger det åt henne... Hon är hemsk! Äcklig! Och tjock! Hon ska föreställa ungefär under 40 år. Jag vet inte exakt. Men allt var nog roligt. Allra först så satt vi i vårt trånga kök och åt julmiddag. Det som jag inte gillade var att jag var tvungen att sitta bredvid min morbrors flickvän. Hon är emellan åt okej, men inte alltid. Irriterande var hon just igår. Men, men... Efter julmiddagen så var det dags för julklapparna. Klockan var då ungefär tolv på natten... Jag älskade alla julklappar jag fick. Här kommer en liten lista:


12 x ProMarker´s pennor

En tröja [Stickad för hand]

Ett påslakan och ett dynvar

Doftljus med doften syréen

12 x polkagrisar

2 kg godis

Ett presentkort till Lindex [50 euro = 500 kronor]

En almanacka för att markera allt viktigt


Det borde har varit allt. Jag minns inte ens vad allt jag fick igår. Typiskt! Som vanligt... Varför sitter jag här fortfarande och skriver när det är middag? Ja, ja... Mamma märker ingenting. Ännu... I alla fall... Jag tror allt att hon ropar från köket. Igen... Kommer strax!

***Kommer strax***

Japp, jag är tillbaka. Men jag hinner inte fortsätta blogga nu.

Triddi!

// Riley

 
 
Ingen bild

RSL´s helper

26 december 2009 22:07

Jag förstår hur du känner dig. Jag orkade inte komentera alla dina inlägg. Men jag förstår dig. Jag hoppas att du ska få ha ett br liv i fortsättningen!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Riley - 14 april 2010 20:06

Jaha... Här är man igen... Tänkte nämna lite vad jag sysslar med i skolan idag. Tänkte tala mest och Textilslöjden. Håller på att göra ett crazy förkläde till mig själv. Det skall bli orange med svarta klumelurer på. Vad var det för klassikt finska/s...

Av Riley - 13 april 2010 15:33

Japp, jag har varit sjuk ett tag och har därför inte riktigt bloggat. Men jag kommer vara frisk till imorgon. Då bloggar jag mer effektift än vad jag har gjort. Blä! Mina fingrar tycker inte om idéen att skriva så mycket men de får nog endast komma ö...

Av Riley - 3 april 2010 22:57

Japp. Nu har man spelat hela dagen rymmarna och bluff med familjen. Jag borde slita mig från datan och läsa på den livstråkiga boken som jag håller på att läsa. Så att jag skulle hinna få den färsigt läst till måndagen. Och en annan bok påbörjad. Vil...

Av Riley - 2 april 2010 09:42

April har kommit med solsken hem till mig nu! Det värsta är att snön smälter desto snabbare och allting kommer vara ett vattenparadis efter det här. Så jag kanske kan paddla till skolan? Vem vet. Speciellt har det inte varit hittills. Förutom att jag...

Av Riley - 29 mars 2010 19:58

Ja, man blir så förbannad på datorn. Här hade man skrivit ett ordentligt och långt inlägg och så får den något fel och stänger av sig. När man satt på den igen på var allting borta. Men i allafall. Jag skall försöka skriva det någorlunda lika långt i...

Arkiv

Fråga mig

0 besvarade frågor

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2009 >>>

Kategorier

Länkar

RSS

Presentation

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Gästboken = )


Ovido - Quiz & Flashcards